Binnen Mongolie 6 juli - Reisverslag uit Hohhot, China van Sonja - WaarBenJij.nu Binnen Mongolie 6 juli - Reisverslag uit Hohhot, China van Sonja - WaarBenJij.nu

Binnen Mongolie 6 juli

Door: Sonja

Blijf op de hoogte en volg Sonja

06 Juli 2010 | China, Hohhot

Vanmorgen zijn Guangli en ik aangekomen op Beijing airport en doorgevlogen naar Hohhot, dat compleet anders uitgesproken wordt (Ongeveer Goegegauwte!!). Kom er maar eens op!
Vanuit het vliegtuig de omgeving mooi gezien, terwijl onze maag een poging deed naar buiten te piepen door de ene luchtzak na de andere. Het is hier verder gelukkig niet echt koud, zo'n 37 graden.
Eerst nagelmeisjes gezocht en ons even laten opknappen. Verder gaan we eerst maar eens een lekkere hotpot eten, want daar hebben ze er hier veel van en dan door naar bed!! Lekker languit slapen!

Morgen gaan we proberen een klooster te vinden tussen Hohhot en Baotou en daarna door naar Baotou.

Foto's komen de volgende keer, want ik ben het snoertje vergeten!

• 06 Juli 2010 - 21:43

Nicoline:

hup holland hup!

Ik hoop dat je wel t.v. hebt zondag voor dit historisch moment.
    Goeie reis! Ik had verschillende keren gebeld maar helaas geen antwoord. kus aus frankreich

• 07 Juli 2010 - 19:12

Marianne:

Hoi Sonja,

Wat leuk dat je op deze website kunt reageren! Ik wens je een hele fijne tijd in China. Dat zal zéker wel gaan lukken, denk ik. Wij hopen zaterdag voor 4 weken naar Ommen te gaan. Kamperen of kramperen, wat zal het worden?? We wachten het af. Ik hoop het eerste... We proberen er wat leuks van te maken met elkaar. Ik hoop op 23 augustus weer van de partij te zijn!! Veel plezier!!

Hartelijke Groeten,

groetje van ons hihihi
    byye

• 12 Juli 2010 - 12:59

Sylvia:

Nou, die TV was dus helemaal niet nodig. Drama wedstrijd met een nog dramatischer resultaat... Snif. Wat een teleurstelling. Fijn te lezen dat het daar ook lekker warm is. Al redden we de 37° niet, we zweten evengoed met je mee. Als het goed is krijgen we wat verkoeling van weer een onweersbui. Zaterdag bijna weggespoeld hier:) Het water stond tot aan de stoeprand. Ben erg benieuwd naar je nagels! Weer zo'n mooie Picasso aangemeten gekregen of toch wat bescheideners? Oeps... moet gaan. Even de kat redden van Toineke die in volle vaart op Triple afstevent en al kraaiend met haar handje de staart probeert te pakken. En wat ze vastheeft... Dus een goede reis en ik hoop gauw weer wat te lezen en de foto's te zien! Dikke jus X

• 12 Juli 2010 - 13:00

Sylvia:

• 12 Juli 2010 - 14:09

Mama:

Hoi lieve sonja wat leuk weer wat te horen of lezen natuurlijk. Het is hier weer lekker warmm Nou niets gemist met voetballen maar goed ze hebben het toch ver geschopt. leuk van sharon ook een berichtje hè ? en van syl twee dezelfde dan is het boek gauw vol. nog een heel prettige reis verder. groetjes en kus van je Ma.