14 augustus - Reisverslag uit Špindlerův Mlýn, Tsjechische Republiek van Sonja - WaarBenJij.nu 14 augustus - Reisverslag uit Špindlerův Mlýn, Tsjechische Republiek van Sonja - WaarBenJij.nu

14 augustus

Blijf op de hoogte en volg Sonja

14 Augustus 2020 | Tsjechische Republiek, Špindlerův Mlýn

We blijven vandaag dichtbij de Elbe en kronkelen gezellig mee. Weer enorme graanvelden en gezellige dorpjes. Langzaamaan rijden we weer de bergen in. De camper trekt goed, dus dat is geen probleem. De Elbe wordt nu eindelijk smaller en ook ruiger. Het weer ook overigens.....een kwartier voor aankomst krijgen we een pittige regen- en hagelbui. Gelukkig kunnen we met de camper onder bomen staan.

We rijden door naar het eindpunt van de weg en dat is Spinderuv Mlyn (en dan nog met allerlei tekens boven de letters). Echt skidorp met dito horeca, maar de camping ligt gelukkig wat hoger en rustiger, vlak langs de wild ruisende Elbe.

Klein stukje gefietst naar een leuk restaurant waar de Elbe zich weer eens splitst. Heerlijk en gezellig gegeten.