17 augustus - Reisverslag uit Senftenberg, Duitsland van Sonja - WaarBenJij.nu 17 augustus - Reisverslag uit Senftenberg, Duitsland van Sonja - WaarBenJij.nu

17 augustus

Blijf op de hoogte en volg Sonja

17 Augustus 2020 | Duitsland, Senftenberg

Dagje rust, fietsen en relaxen.

Rondje rond het meer en bosgebied erachter. Prachtige paden en zelfs knooppunten! Alleen.... geen horeca. Uitgestorven dorpen en uitgestorven kasteeltje, nog niet zo lang verlaten. Je handen jeuken om er iets moois van te maken.

Terug naar het meer voor eten en toilet. Daarna een duik, en drankje en nog een duik, snel voordat het gaat regenen, want er komen donkere wolken. Valt mee, het blijft droog.

Na het eten gaan we naar de Italiaan aan het meer. Prachtig stekje, maar zo'n slechte bediening. Na een uur hebben we ons toetje nog niet. We stappen op. Of we toch wel even alles willen betalen. Nou nee, de koffie betalen we, maar ook geen centje meer. Boze gezichten, maar eigen schuld. Wat een tent!

• 18 Augustus 2020 - 14:06

Willy:

Ha, ha, zo kunnen jullie steeds maar van die mooie vakanties houden. Eerst lekker eten en dan lekker uitrusten om op je toetje te wachten en dan ook nog niet te betalen. Foei Sonja en Ab.