Dag 3 - Reisverslag uit Stollberger Mühle, Duitsland van Sonja - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Stollberger Mühle, Duitsland van Sonja - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Sonja

21 Juli 2020 | Duitsland, Stollberger Mühle

Van Ilse naar Stolberg, de stad van onze voorvaderen... of moeder. Eerst Wernigerode bezichtigd. Helemaal af! Te mooi om waar te zijn zelfs, zo zit alles in de verf. Koffie op een terras tegenover het bijzonder mooie raadhuis. Wat een pracht!

Kaartjes gekocht voor het treintje naar het kasteel. Sukkeltreintje voor kleine kinderen en bejaarden en mensen die sukkelen met slechte knieën. Een uitkomst!

Boven bij het kasteel en mega lange rij voor de ingang. Helaas te lang. Dan maar een rondje om het kasteel en weer terug.

Lunch op een mooie plek in het bos. Heerlijk!

Doe naar Stolberg, de plaats waar de moeder van Willen van Oranje geboren is. Alleraardigst vakwerkdorpje. Gezellig zonnetje erbij, gratis camperplek, dat doet de rechtgeaarde Nederlander goed!

• 22 Juli 2020 - 08:29

Willy:

Een goedemorgen uit Voorthuizen

Het gaat jullie goed met de blauwe smurf.
    Een leuk karretje en jullie vermaken je prima zo te zien.
    Leuke foto’s van leuke plaatsjes die jullie ontdekken op je camper tocht.
    Geniet er nog maar even van.
    Hier gaat het ook goed hoor, ik vermaak me ook.
    Dikke knuffel van de poezen en mij.